Quart
jobshadowing: Gymnázium Bilingválne (12/5/16)
Tornem
al nostre centre de referència i ens centrem en observar dues
classes de llengua espanyola. En la primera es tracta de veure com
s’inicia el procés d’aprenentatge d’una llengua estrangera.
S’utilitza com a procediment l’exposició a llengua objecte
durant 20 hores setmanals. Els resultats són excel·lents.
En
4t l’objectiu és aprofundir en la cultura espanyola i
llatinoamericana. Els alumnes no reben classes de llengua sinó
de
literatura, història, ....... Els professors han detectat una
baixada de nivell oral en cursos superiors i pensen que és degut a
la manca de classes de llengua. Es plantegen barrejar les dues
vessants per a propers cursos.
Altres
observacions:
-
Hem pres nota dels materials
que utilitzen per ensenyar espanyol en els primers cursos i
considerem que ens seran útils per als nouvinguts a l’IES Ramon
Cid.
-
Hem participat activament en
una de les classes explicant el sistema educatiu espanyol i atenent
les seues inquietuds.
-
Hem assessorat una alumna
interessada en cursar estudis universitaris a Espanya.
-
Els nostres companys
d’acollida estan també molt interessats en vindre amb alumnes a
conèixer la nostra escola i poble.
Crec q és molt important intentar fer un intercanvi amb alumnes dels dos centres tant pels idiomes com per la cultura... La música seria un punt en comú molt important que pot servir de motivación per participar en aquest possible intercanvi!!!
ResponElimina