dilluns, 16 de maig del 2016




Quart jobshadowing: Gymnázium Bilingválne (12/5/16)

Tornem al nostre centre de referència i ens centrem en observar dues classes de llengua espanyola. En la primera es tracta de veure com s’inicia el procés d’aprenentatge d’una llengua estrangera. S’utilitza com a procediment l’exposició a llengua objecte durant 20 hores setmanals. Els resultats són excel·lents.

En 4t l’objectiu és aprofundir en la cultura espanyola i llatinoamericana. Els alumnes no reben classes de llengua sinó
de literatura, història, ....... Els professors han detectat una baixada de nivell oral en cursos superiors i pensen que és degut a la manca de classes de llengua. Es plantegen barrejar les dues vessants per a propers cursos.

Altres observacions:

- Hem pres nota dels materials que utilitzen per ensenyar espanyol en els primers cursos i considerem que ens seran útils per als nouvinguts a l’IES Ramon Cid.

- Hem participat activament en una de les classes explicant el sistema educatiu espanyol i atenent les seues inquietuds.

- Hem assessorat una alumna interessada en cursar estudis universitaris a Espanya.

- Els nostres companys d’acollida estan també molt interessats en vindre amb alumnes a conèixer la nostra escola i poble.

1 comentari:

  1. Crec q és molt important intentar fer un intercanvi amb alumnes dels dos centres tant pels idiomes com per la cultura... La música seria un punt en comú molt important que pot servir de motivación per participar en aquest possible intercanvi!!!

    ResponElimina