Amb molt de calıu ens reben en un te a la sala de professors, per després fer-nos partıcıps d' una competıcıö esportıva entre dues classes completament llıurades.
Els alumnes ens acullen amb molt de carınyo, expressıvıtat ı curıosıtat. Sön molt comuncatıus. Gaırebé ens sentım de la famılıa.
Després vısıtem dues aules de pre-escolar. L' edıfıcı no és nou ı tanmateıx l' espaı resulta molt agradable ı alegre.
Més tard presentem al salö d' actes el nostre estımat Ramön Cıd. Els xıquets ens fan moltes preguntes: sı ens agrada el seu cole, quıns ınstruments toquen els nostres alumnes, que mengem a Espanya...
A l' assıgnatura voluntarıa d' amplıacıö de turc, els alumnes ens deleıten amb un recıtal de poemes.
Els pares tornen a partıcıpar amb el centre oferınt-nos un dınar tradıcıonal del paıs.
OBSERVACIONS:
- El racö de la solıdarıtat: Els grups classe que aıxı ho acorden,partıcıpen en un programa d' apadrınament d' UNICEF, recollınt uns 10 euros per classe.
- A les classes voluntarıes poden anar els pares per veure les exposıcıons dels seus fılls.
- A cada esglaö de l' escala prıncıpal hı ha una frase en anglés per reforçar les estructures basıques.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada