CONSTEL·LACIONS D'EMOCIONS
DIJOUS, 16 DE GENER 2020
Dijous, 16 de gener es va realitzar activitat basava en utilitzar la metàfora
de “constel·lacions i galàxies emocionals” per a facilitar que l’alumnat
pogués conèixer i posar nom associar/relacionar/encadenar tot un seguit
d’emocions, que els ajudaren a aprofundir en el seu autoconeixement.
de “constel·lacions i galàxies emocionals” per a facilitar que l’alumnat
pogués conèixer i posar nom associar/relacionar/encadenar tot un seguit
d’emocions, que els ajudaren a aprofundir en el seu autoconeixement.
Es va preparar un dossier amb informació molt resumida sobre les
emocions bàsiques, i se’ls hi va donar abans de fer l’activitat.
emocions bàsiques, i se’ls hi va donar abans de fer l’activitat.
Per fer l’activitat es van fer 3 grups I cada grup feia el mateix.
Cada grup tenia un bon grapat de “planetes i cossos estel·lars”
amb noms d’emocions que havia de decidir situar sobre la constel·lació
lluminosa (AMOR - ALEGRIA - FELICITAT) o sobre la constel·lació fosca
(TRISTESA - POR - IRA - vergonya - ansietat).
Cada grup tenia un bon grapat de “planetes i cossos estel·lars”
amb noms d’emocions que havia de decidir situar sobre la constel·lació
lluminosa (AMOR - ALEGRIA - FELICITAT) o sobre la constel·lació fosca
(TRISTESA - POR - IRA - vergonya - ansietat).
Tot el grup ERASMUS manifesta com de divertida ha sigut la sessió.
El nostre agraïment a Maite Pellicer, Trini Coll i a les reporteres fotogràfiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada