Donat que entre els alumnes n'hi ha alguns "diversament hàbils", expressió amb la qual a Itàlia anomenen els nens amb NEE, ens acompanyen també els dos professors específics que els fan suport individualitzat dins l'aula ordinària 18 hores setmanals, així com l'educadora social. Aquesta darrera professional s'encarrega de 4 alumnes del centre que tenen poca autonomia (TEA, discapacitat intel·lectual...)
dilluns, 9 d’abril del 2018
3r DIA DE JOBSHADOWING
DIVENDRES 6 D'ABRIL 2018
Gaudim d'una classe pràctica d'història de l'art en companyia dels alumnes de dos grups, de 2n i 4t, i les seves professores. Durant 4 hores visitem els monuments més representatius de la ciutat de Palerm: Catedral, Palau Reial, diverses esglèsies... on són els alumnes qui ens fan les presentacions, en anglés i italià, de cadascun dels edificis, pintures i escultures.
Donat que entre els alumnes n'hi ha alguns "diversament hàbils", expressió amb la qual a Itàlia anomenen els nens amb NEE, ens acompanyen també els dos professors específics que els fan suport individualitzat dins l'aula ordinària 18 hores setmanals, així com l'educadora social. Aquesta darrera professional s'encarrega de 4 alumnes del centre que tenen poca autonomia (TEA, discapacitat intel·lectual...)
Donat que entre els alumnes n'hi ha alguns "diversament hàbils", expressió amb la qual a Itàlia anomenen els nens amb NEE, ens acompanyen també els dos professors específics que els fan suport individualitzat dins l'aula ordinària 18 hores setmanals, així com l'educadora social. Aquesta darrera professional s'encarrega de 4 alumnes del centre que tenen poca autonomia (TEA, discapacitat intel·lectual...)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Quin goig gaudir de l'art en viu i en directe, i quin goig que les professores de suport participen també de les extraescolars. Molt interessant també el foment de l'expressió oral, ací també deuriem impulsar-la més...
ResponElimina